امکانات سایبان پارکینگ مهرگستر

 

سازه های سایبان پارکینگ با کیفیت از خودروها و کامیون های کارکنان و مشتریان و سایر وسایل نقلیه در مقابل نور خورشید حفاظت می کند. چون سایبان پارکینگ دارای پارچه سبک وزن می باشد نصب پست های کمتری نیاز است.  این نوع سازه نسبت به دیگر مصالح ساختمانی هزینه کمتری دارد.  سایبان ماشین ممکن است یک دارایی لوکس نباشد اما برای همگان چه صاحبان خانه چه صاحبان مراکز خرید و یا یک سازمان ضروری می باشد. با خرید سایبان ماشین میتوانید از از مزایای گوناگون و امکانات زیادی که دارد، استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با امکانات سایبان پارکینگ آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

سایبان پارکینگ از اتومبیل ها در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی حفاظت می کند

 

آن دسته از پارکینگ هایی که با سایبان های با کیفیت پوشانده شده اند این امکان را دارند که از ماشین ها در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید باد، باران، تگرگ و گرد و غبار محافظت کند. همچنین وجود سایبان ماشین توانایی حفاظت خودروها در برابر حشرات و پرندگان را نیز دارد. بنابراین وجود این سایه بان ها خرابی ماشین های پارک شده در پارکینگ را کم می کند. وجود این مزایا باعث شده است که سفارش سایبان پارکینگ خودرو بیشتر شود و هزینه های نگهداری خودرو کاهش پیدا کند.

 

سایبان پارکینگ به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند.

 

یکی دیگر از مزایای اضافه شده به سایبان ماشین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. سایبان ماشین ارزان موجب می شود که وسیله نقلیه پارک شده در زیر آن، در مقابل نور خورشید و گرما حفاظت شود و فضای خنک تری ایجاد شود. این امر موجب می‌شود که انرژی مورد نیاز برای خنک کردن اتومبیل در برابر آفتاب داغ کاهش پیدا کند. سایبان ماشین می تواند برای صرفه جویی در مصرف انرژی یا حفاظت از خودرو در برابر گرمای خورشید بسیار موثر باشد.

 

سایبان خودرو می تواند امنیت و ایمنی خودرو شما را تامین کند

 

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ فقط پارک کردن خودرو در روز نمی باشد. از سایبان پارکینگ با کیفیت و ارزان قیمت می توان به منظور پارک کردن خودرو در شب نیز استفاده کرد. شما این امکان را دارید که به صورت سفارشی سایبان ماشین را با یکسری نور مناسب  سفارش دهید تا ایمنی و امنیت بیشتری را برای خودروها ایجاد شود.  سایبان های سفارشی دارای روشنایی مناسبی هستند که امنیت پارک خودروها را در شب، بیشتر میکنند.

 

چرا برای پارکینگ خود به سایبان ماشین نیاز دارید؟

 

 ساختار سایبان های سفارشی با بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات می باشند. سایبان پارکینگ برای فضاهای باز بسیار مناسب می باشد و ویژگی های زیادی دارد. بادبان ها سایبان ها و چترهای باکیفیت و بادوام برای قایق ها، موتورسیکلت ها، خودروها  و سایر وسایل نقلیه و کامیون ها مورد استفاده قرار میگیرد. بهتر است مطلب

سایبان ماشین قابل حمل را نیز بخوانید.

مناطق مورد استفاده از سایبان پارکینگ

نمایندگی های خودرو

کارواش ماشین

پارکینگ کارخانجات

مدارس

فرودگاه

مجتمع های مسکونی و تجاری

شهرک های صنعتی

 

سایبان پارکینگ ماشین با طراحی محکم و سفارشی

زمانی که سایبان پارکینگ بادوام و ارزان قیمت تهیه میکنید اطمینان داشته باشید که این نوع سایبان ماشین برای کار با موقعیت جغرافیایی شما مناسب باشد.  زیر سایبان باید در مقابل برف و سرعت باد برای هر منطقه مقاوم باشد.  سایبان ها معمولاً از فولاد برای استحکام و انعطاف پذیری ساخته می شوند. آنها به منظور حفاظت کامل در مقابل زنگ زدگی گالوانیزه ساخته شده اند. بعد از گالوانیزه شدن سایبان را میتوان به رنگ های مختلف متناسب با سلیقه شما پوشش داد. سقف سایبان با انتخاب رنگ شما از پلی کربنات چند جداره ی بادوام لعاب می شود. در نهایت لوله های ناودانی طراحی می شوند تا دقیقا نیازهای شما را تامین کنند.

یک دیدگاه بگذارید

بیست − دوازده =