ویژگی های سایبان پارکینگ اداری

بیایید یک بار دیگر این سوال را مطرح کنیم، ویژگی های سایبان پارکینگ اداری چیست و دلیل استقبال زیاد از آن چیست؟ این مسئله غیرقابل کتمان است که وسیله نقلیه در مواجه با عوامل محیطی از جمله تابش نور خورشید و البته بارش تگرگ و برف با آسیب هایی مواجه می شوند. این آسیب ها اغلب از بین رفتن جلوه و حتی رنگ ماشین می تواند باشد. اگر به منازل نگاه کنید متوجه می شوید که در حین ساخت، اغلب هیچ ارزشی برای این مسئله قائل نیستند و در نتیجه پارکینگ مسقف وجود ندارد. اینجاست که پاسیبان پارکینگ می تواند کمک کننده باشد. درواقع این وسیله با ایجاد سقفی متحرک، از ماشین شما محافظت به عمل می آورد.
همچنین پارک کردن ماشین در محیط هایی مانند زیر درختان نیز گزینه مناسبی محسوب نمی شود زیرا فضولات پرندگان تاثیری مستقیمی در آلودگی ماشین دارند. به همین دلیل در منازلی که تدابیر لازم برای پارک ماشین ها اندیشیده نشده است می توانید از سایبان ها استفاده کنید.
البته نباید از موارد زیر غافل شوید:
ساختار مدرن
در طی سال های گذشته، سقف های پارکینگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار نبوده‌اند و معمولا با کمک ایرانیت ها، اشکال مربع شکلی را به وجود می آوردند. به نوعی ساده ترین شکل ممکن را برای سایبان پارکینگ درنظر میگرفتند. امروزه اما با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، انواع مختلفی از سایبان های مدرن و برقی تنوع بسیار زیادی را در ساختار سایبان ها شاهد هستیم. ساختار و مدل های منحنی، زاویه دار و اشکال هندسی که میتواند محیطی به مراتب چشم نوازتر و زیباتر را به وجود آورد.
فونداسیون محکم و ضد زنگ
معمولا فریم هایی که برای سایبان ها در نظر گرفته می شود از نوع فلز ضد زنگ است. سایبان ها باید کاملا ضد زنگ و ضد پوسیدگی باشند زیرا بیشتر از سایر وسایل در معرض عوامل و شرایط محیطی قرار دارند. بارش مکرر برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید در طول روز می تواند زمینه را برای اسیب سایبان فراهم کند. اما هنگامی که در انتخاب سایبان دقت کافی را به خرج می دهید و بهترین متریال را انتخاب می کنید تا مدت زمان طولانی از هزینه های اضافی در امان خواهید بود.

 

 
لایه پوششی مرغوب
معمولا برای ساخت سقف سایبان پارکینگ اداری از متریال مختلفی استفاده می کنند. با این حال طی تحقیقات صورت گرفته، بهترین نوع متریال موجود، ساخت لایه پوششی یو پی وی سی و پلی کربنات است. البته در این میان نباید از مواد پلیمری نیز غافل شوید. این نوع از لایه پوششی نیز میتواند گزینه بسیار مناسبی به حساب آید. این دسته از متریال ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و این توانایی را دارند که در برابر وزش بادهای شدید و طوفان ها از وسیله نقلیه محافظت به عمل آورند و در برابر جذب رطوبت و انواع پوسیدگی نیز مقاومت کنند.
در میان هنوز افرادی هستند که متصور می شوند سایبان متحرک پارکینگ هیچ تفاوتی با سقف های سرپوشیده پارکینگ ندارند، در صورتی که از بسیاری جهات و جوانب مختلف از جمله ظاهر، متریال اولیه و حتی نحوه استفاده با یکدیگر متفاوت اند.

نکات مهم انتخاب پارکینگ اداری

مهم ترین اصل و قاعده در استحکام سایبان های پارکینگی فریم و فونداسیون آن است. سایبان هایی که از سازه ای مستحکم برخوردار باشند کیفیت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. اما فراموش نکنید که فقط سازه نقش مهمی در کیفیت ندارد بلکه عوامل دیگری مانند جنس و متریال پوششی سقف نیز حائز اهمیت است. متاسفانه برخی از افراد به دلایل اقتصادی به انتخاب متریالی بی کیفیت به عنوان سقف پوششی پارکینگ روی می آورند. در صورتی که این انتخاب نادرست می تواند مخارج بیشتری در طول زمان برای آن ها به وجود آورد. سقف سایبان های پارکینگی به این دلیل که دائما در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند بسیار آسیب پذیر می باشند و اگر شما انتخاب صحیحی نداشته باشید شاهد فرسودگی زودهنگام آن خواهید بود.
کلام آخر
در این محتوا تا حد امکان با ویژگی های سایبان پارکینگ اداری آشنا شده اید. با این حال این امکان وجود دارد که سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کند. از همین رو توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملی در این حوزه در اختیار شما قرار دهند.

یک دیدگاه بگذارید

16 − سه =